20120726

Sommarvärmen är här...oh no!





Puuhh! Vilken dag. Att det nästan är 30 grader ute märks kan jag säga. Klibbigt och varmt. Lillan har hållit igång sedan tidig morgon. Tillslut somnade hon iallafall sin stol till ljudet av köksfläkten och jag kunde slå mig ner i soffan, genomsvett och sluuut. I vanliga fall när hon somnar i stolen bär jag in henne i garderoben. Luuuuuugn, ni behöver inte bli oroliga. Är inte så hemskt som det låter. Vi har nämligen byggt in en liten säng i en av garderoberna eftersom vi inte får plats med en barnsäng i sovrummet. Där trivs hon mycket bra och är lagom stort för henne nu. 


Men en dag som denna får hon nog sova vidare i sin lilla stol o så hoppas vi på mulet väder imorgon. Hmmm, nog första gången jag önskat det. Sorry alla semesterfirare 

Inga kommentarer: